Przykłady blogów firmowych branż innych niż marketing


Poniżej znajdziesz dyskusję o Przykłady blogów firmowych branż innych niż marketing na forum Blogi w marketingu; Blogowanie w Polsce jest ciągle w powijakach. W marcu opublikowaliśmy listę blogów korporacyjnych ...




Wróć   Sprawny Marketing Forum > Blogi i social marketing > Blogi w marketingu

FAQ Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane Sprawny Marketing Forum RSS Feeds
  #1  
stare 08-12-2008, 15:50
Avatar Tomasz Frontczak
Tomasz Frontczak Tomasz Frontczak jest nieaktywny
Administrator
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Postów: 226
Domyślnie Przykłady blogów firmowych branż innych niż marketing

Blogowanie w Polsce jest ciągle w powijakach. W marcu opublikowaliśmy listę blogów korporacyjnych innych branż niż marketing. W ostatnim poście na swoim blogu Justyna Muszyńska napisała Listę ?umierających? blogów firmowych.

Aby jednak zachęcić, proponuję wrzucać tutaj linki do blogów zagranicznych z branż innych niż marketing czy IT, aby pokazać, że blogować można w każdej firmie i tym samym przyczyniać się do wizerunku firmy w sieci, tworzyć wartościową treść.

Przykład pierwszy na dzisiaj:

http://www.therightwheel.com/blog/storico.asp
Blog producenta kół i zestawów kołowych do transportu wewnętrznego.
Na blogu autorzy piszą o różnych aspektach swoich produktów, jest trochę treści poradnikowych, pokazują życie firmy i na blogu można sobie pozwolić na wychwycenie takich ciekawostek, jak niestandardowe zdjęcia, na którym produkty firmy występują:



Źródło:
http://www.therightwheel.com/blog/fo...p?fotografia=7
__________________
pozdrawiam:
Tomek Frontczak
współwłaściciel: MaxROY.com sp. z o.o. - search engine marketing consulting
współtwórca: SprawnyMarketing.pl
Odpowiedź z Cytatem
  #2  
stare 08-12-2008, 23:07
Avatar Gasiewski
Gasiewski Gasiewski jest nieaktywny
Member
 
Zarejestrowany: Nov 2008
Postów: 86
Domyślnie

Aż dziwne, że najpierw ktoś wkłada tyle wysiłku w budowanie pozycji, treści bloga, a później go zostawia. Z drugiej strony z własnego doświadczenie wiem, że blog to straszny złodziej czasu...

W przypadku firmy ma to jednak charakter wymierny i ekonomiczny. W odpowiednim wykorzystaniu taki blog może generować spore korzyści sprzedażowe.
__________________
Marketing w Internecie - blog o marketingu w wyszukiwarkach
Darmowy kurs Google AdWords - kompleksowy przewodnik po tworzeniu kampanii AdWords
Darmowy kurs Google Analytics - konfiguracja i analiza danych w Google Analytics
Odpowiedź z Cytatem
  #3  
stare 09-12-2008, 03:22
Googlas Googlas jest nieaktywny
Junior Member
 
Zarejestrowany: Dec 2008
Postów: 4
Domyślnie

... lub instruować konkurencję jakie rozwiązania ma wdrażać.
__________________
Katalog Precli:

Precle

Tylko unikalne wpisy. Pisane ręcznie oryginalne artykuły a nie śmieci z generatorów precli, takie rzeczy są wyrzucane. Indexacja wpisu max pół godziny.
Odpowiedź z Cytatem
  #4  
stare 09-12-2008, 14:51
Avatar Tomasz Frontczak
Tomasz Frontczak Tomasz Frontczak jest nieaktywny
Administrator
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Postów: 226
Domyślnie

raczej wyprzedzać konkurencję i pokazywać, że jesteśmy pierwsi w danych rozwiązaniach.
__________________
pozdrawiam:
Tomek Frontczak
współwłaściciel: MaxROY.com sp. z o.o. - search engine marketing consulting
współtwórca: SprawnyMarketing.pl
Odpowiedź z Cytatem
  #5  
stare 11-12-2008, 22:26
Avatar Gasiewski
Gasiewski Gasiewski jest nieaktywny
Member
 
Zarejestrowany: Nov 2008
Postów: 86
Domyślnie

Dokładnie. Poprzez taki blog można:
-budować swoją pozycję na rynku jako specjalistę w określonym segmencie
-budować swoją pozycję PR na rynku (jak ktoś chce napisać artykuł to chętnie nawiązuje do takich "niekomercyjnych" treści)
-zdobywać wartościowe linki do strony
-łatwo informować o nowościach
-badać reakcję użytkowników na zmiany i nowe propozycje
__________________
Marketing w Internecie - blog o marketingu w wyszukiwarkach
Darmowy kurs Google AdWords - kompleksowy przewodnik po tworzeniu kampanii AdWords
Darmowy kurs Google Analytics - konfiguracja i analiza danych w Google Analytics
Odpowiedź z Cytatem
  #6  
stare 28-03-2009, 09:22
Justyna Muszyńska Justyna Muszyńska jest nieaktywny
Junior Member
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Postów: 1
Domyślnie

Blog firmowy łatwiej wdrożyć w małej firmie, w której właściciel bezpośrednio angażuje się w rozwój bloga. Korporacje nie traktuję poważnie tego narzędzia marketingowego (choć zdarzają się wyjątki).
Często doradzam moim klientom założenie bloga i opowiadam im o zaletach prowadzenie bloga firmowego, ale jak nie widzę "błysku w oku" to odpuszczam, bo z doświadczenia wiem, że jeśli właściciel firmy nie jest od początku entuzjastycznie nastawiony do pomysłu stworzenia bloga, to taki blog nie przetrwa dłużej niż pół roku.
__________________
KOMPAS ArtStudio - usługi marketingowe dla małych i średnich firm
Poradnik Marketingowy - wskazówki i porady dla właścicieli małych i średnich firm
Blog o marketingu i reklamie - artykuły z zakresu doradztwa marketingowego, grafiki i reklamy
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may Nie post new threads
You may Nie post replies
You may Nie post attachments
You may Nie edit your posts

vB code is Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony


Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
blog o pisaniu blogów laszlo Blogi w marketingu 4 10-09-2010 11:52
Lista (spis) blogów korporacyjnych i produktowych Tomasz.Frontczak Blogi w marketingu 4 18-12-2008 09:39


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:02.

jak usunąć konto na facebooku

maxroyMaxROY.com wydawca Sprawnego Marketingu prowadzi szereg szkoleń i konferencji z zakresu marketingu internetowego, pozycjonowania stron, Google AdWords itp. Poniżej znajdziesz listę zbliżających się szkoleń i konferencji:


Polecamy

Artykuły o marketingu Wiki SEM Logistyka książki Szkolenia Marketing


Powered by vBulletin? Version 3.6.8
Copyright ?2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.1.0
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin